niedziela, 4 maja 2014

Libster Award po raz drugi :3 + spóźniony roczek

Zostałam nominowana do Libster Award za co szalenie dziękuję <3 <3 <3

http://ispreadyourwingsandflyaway.blogspot.com/p/blog-page.html -------> tu są moi nominowani, więcej nic nie robię z tą nagrodą [taki to ze mnie leniuszek :3]

❤ ❤ ❤ 


Dodatkowo, dokładnie 21 kwietnia minął roczek mojego bloga :3 Już rok jestem w blogosferze i mam nadzieję, że kolejne lata i opowiadania przede mną :D



P.S. Rozdział 25 już się pisze ;)

3 komentarze:

  1. Serdecznie zapraszam na rozdział 14 i przepraszam za opóźnienie ;)
    http://one-rainy-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Przybyłam tu niedawno i uznałam, że blog jest zajebisty.
    Dlatego za jakiś tydzień, jak uporam się z ocenami, biorę się za czytanie.
    A może nawet wcześniej...
    Nie wiem jak to będzie, ale na pewno przeczytam.
    To nie wiem... Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam wszystko i jest... ZAJEBIŚCIE.
    Dlatego też streszczaj dupę z następnym rozdziałem. XD
    Tylko mam jedną uwagę:
    Daj trochę więcej Stevena i Emily, proszę.
    To ja Ci tu życzę weny!

    OdpowiedzUsuń